Side Navigation

X

Tryb składania CEIDG

Wniosek CEIDG-1 można złożyć w 4 trybach:

  1. Złożenie formularza papierowego osobiście przez samozatrudnionego przedsiębiorcę lub jego notarialnie upoważnionego pełnomocnika.
  2. Wysłanie formularza papierowego listem poleconym wraz z notarialnym potwierdzeniem własnoręczności podpisu wnioskodawcy.
  3. Wysłanie elektronicznie formularza niepodpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym.
  4. Wysłanie elektronicznie formularza podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Elektroniczny wniosek CEIDG-1
Składanie elektronicznych wniosków jest możliwe tylko za pomocą odpowiedniego formularza. Niestety nie każdy urząd miasta posiada wdrożoną aplikację, pozwalającą na odbieranie elektronicznie wypełnionych deklaracji. W związku z tym przed złożeniem formularza w tej formie należy w pierwszej kolejności upewnić się, czy urząd gminy jest technicznie przystosowany do odebrania deklaracji elektronicznej.

Wniosek elektroniczny jest dostępny na stronie internetowej urzędu gminy, na platformie ePUAP pod adresem www.epuap.gov.pl
lub za pośrednictwem strony internetowej Ministerstwa Gospodarki www.mg.gov.pl.

Gdy wniosek złożony elektronicznie nie zawiera bezpiecznego podpisu elektronicznego, urząd gminy (miasta) skontaktuje się (poprzez e-mail lub telefonicznie) z rejestrującym firmę w celu ustalenia miejsca i terminu odręcznego podpisania wniosku.

Oceń artykuł

Może Cię również zainteresować

komentarze

Zostaw komentarz

Używamy plików cookie do personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych i analizy ruchu. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej strony naszym partnerom reklamowym. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close